Maybelline New York

11. února 2010 v 21:52 | Lady_K!k |  Značová kozmetika


1915
T. L. Williams založil rodinnú spoločnosť Maybelline. Spoločnosť pomenoval po svojej sestre Maybel, ktorá ho pôvodne priviedla na nápad vyrábať a predávať jednoducho použiteľný prípravok na stmavenie očných rias.
1917
Spoločnosť Maybelline začala predaj svojho prvého výrobku Maybelline Cake Mascara. Šlo o prvý moderný prípravok očnej kozmetiky na každodenné použitie. Táto maskara, ktorej propagácia a predaj prebiehali výhradne poštou, bola verejnosťou prijatá tak dobre, že sa o ňu ženy začali zaujímať v drogériách.
30.ROKY
Maybelline svoju obchodnú činnosť rozšírila o ceruzky na obočie a očné tiene.


1932
Boli vytvorené špeciálne desaťcentové balenia maskary Maybelline, ktoré sa distribuovali do drogérií a ďalších obchodov. Tým sa distribúcia Maybelline významne rozrástla z pôvodného výhradného predaja poštou na objednávku na maloobchodné predajne v celej zemi.
60.ROKY
Zavedenie vodoodolnej maskary Ultra Lash. Šlo o skutočný trhák, Ultra Lash bola prvá "automatická" maskara na masovom trhu, teda maskara, ktorá sa aplikovala priamo na kefku v tube.
1967
Spoločnosť Plough Inc. kúpila Maybelline.
1969
Vedenie Maybelline USA sa presťahovalo do hlavného sídla Plough v Memphise v štáte Tennessee. Zrodil sa plán moderného výrobného a distribučného zariadenia.
70.ROKY
Maybelline so svojimi výrobkami úspešne expanduje do ďalších kategórií kozmetiky: produkty na tvár, pery a nechty.
1971
Vznikol produkt Great Lash, maskara na báze vody, a začala úspešná éra tohto produktu. V súčasnej dobe ide stále o najlepšie predávanú maskaru na trhu, každú sekundu a pol sa predá jeden výrobok. Jej úspešné zloženie je prísne strážené a skvelý dojem po jej aplikácii rozhodne nemožno poprieť. Ide o maskaru, ktorá býva stálym doplnkom výbavy.
1975
Maybelline spustila výrobný závod s rozlohou cca 28 000 m2 v North Little Rocku v štáte Arkansas, kde bolo zo začiatku zamestnaných približne 350 ľudí.
1990
Maybelline získala investičná skupina Wasserstein Perella & Co.
1991
Vznikla reklamná titulka Maybe she's born with it. Maybe it's Maybelline (Možno sa taká narodila. Možno je to Maybelline). Tento "podpis", ktorý značke prináša úspech aj dnes, zostáva naďalej známy na celom svete.
1992
Maybelline úspešne začala s predajom svojich akcií na burze.
1996
Maybelline bola kúpená spoločnosťou L'Oréal USA, Inc. Hlavné sídlo spoločnosti sa presťahovalo do mesta New York. Vďaka tomuto novému partnerstvu získala Maybelline možnosť vytvárať tie najnovšie, najviac inovatívne produkty, a to vďaka využitiu špičkových výskumných a vývojových tímov a zdrojov. Maybelline sa zaviedla ako autorita v oblasti farieb a prioritou spoločnosti sa stali technologicky vyspelé produkty.
2000
Maybelline sa v USA stala kozmetickou značkou číslo jeden.
2001
Bol uvedený lesk na pery Wet Shine Wet Look Lipcolor, ktorý dodnes zostáva medzinárodným bestsellerom.
2002
Maybelline sa stala kozmetickou značkou číslo jeden na celom svete.
2004
Z Maybelline sa oficiálne stala spoločnosť Maybelline New York. Tento názov odráža veľkosť, štýl, farebnosť a úspešnosť, ktoré mestu dávajú jeho skvelý a úchvatný charakter. Nový prístup a vzhľad v sebe spájajú najvyspelejšie technológie a dôkladné sledovanie trendov s cieľom dodávať prístupnú špičkovú kozmetiku vyznačujúcu sa príťažlivým štýlom veľkomestského života.
DNES
Maybelline New York je kozmetická značka číslo jeden v globálnom meradle a možno sa s ňou stretnúť vo viac než 90 krajinách na celom svete. Naše produkty možno vidieť prakticky v každom významnejšom maloobchode v USA orientovanom na masový trh. Ide o drogérie, obchody so zlacneným tovarom, supermarkety a špecializované obchody s kozmetikou. Naše výrobné a distribučné stredisko sa rozrástlo na zhruba 93 000 m2 a zamestnáva cca 2000 ľudí.
Ako vyhlásená autorita na farby udáva Maybelline New York svojimi výrobkami trend pre sezónne farebné škály v tých najhorúcejších odtieňoch každého ročného obdobia. V súčasnej dobe sa sústreďujeme na to, aby sme v ženách posilnili pocit ich vlastnej hodnoty a krásy, aby si uvedomili svoju individualitu a potenciál, aby sme ich inšpirovali a podnecovali.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama